طبق اعلام رییس سازمان هواپیمایی کشور اصلا این بالگرد ثبت سامانه هوایی نشده بود و خود سازمان هلالاحمر هم چندی پیش عنوان کرده بود که تعدادی از بالگردهایشان زمینگیر شده.
کلانشهر: بالگرد یک بار مینشیند و دوباره بلند میشود...
پنجشنبه چهارم اسفند ...