بالگرد مرتب «نشت بنزین» داشت و اگر به موقع باتری اش کشیده نمی شد، منجر به آتش سوزی می شد

طبق اعلام رییس سازمان هواپیمایی کشور اصلا این بالگرد ثبت سامانه هوایی نشده بود و خود سازمان هلال‌احمر هم چندی پیش عنوان کرده بود که تعدادی از بالگردهای‌شان زمین‌گیر شده.

کلانشهر: بالگرد یک بار می‌نشیند و دوباره بلند می‌شود...

پنجشنبه چهارم اسفند ...